Noworodkowe zdjęcia Mokotów

Noworodkowe zdjęcia Mokotów

Noworodkowe zdjęcia Mokotów
 

Sesja noworodka przebiega w tempie podyktowanym komfortem Twojego dziecka. Wszystkie pozy powstają za przyzwoleniem maleństwa, przy nieprzerwanej asekuracji rodziców. (jako że ja stoję za aparatem). Każde ułożenie zostało przeze mnie wielokrotnie przećwiczone i sprawdzone, abyś miała pewność, że Twoje maleństwo jest w rękach godnych zaufania.

Bezdyskusyjnym priorytetem na sesji są dla mnie bezpieczeństwo i komfort maleństwa. Swoją wiedzę zdobyłam dzięki dziesiątkom godzin szkoleń i kursów, a umiejętności i metody obchodzenia się z najmniejszymi modelami na świecie wypracowałam przez 9 lat doświadczenia w pracy z noworodkami. W tym czasie miałam przyjemność fotografować ich już blisko 400!

A to daje mi pełnię świadomości, że powierzasz w moje ręce swój największy skarb :)

Zainspiruj się! ZDJĘCIA NOWORODKÓW

Zapraszam również na sesję brzuszkową

Sesja ciążowa Warszawa

Sesja ciążowa - niezwykła pamiątka na początek Waszego nowego życia. Z przyszłym Tatą maluszka, starszym rodzeństwem, albo indywidualnie. Na wesoło, na poważnie, romantycznie, czy klasycznie – brzuszek zawsze wygląda pięknie! I nie przejmuj się, że „nie jesteś idealna” – dla Twojego mężczyzny i Waszego dziecka jesteś najpiękniejsza. A ja postaram Ci się to pokazać na moich fotografiach :)